Thursday, June 19, 2008

Escape Right Now





Z cyklu znalezione sample. Nie wiem czy kojarzycie "Escape" Toxic Avenger. Numer jakiś czas temu przetoczył się po sieci, obydwaj z Jankiem grywamy go na balangach, no i są też dwa niezłe remiksy - L.A. Riots i The Bloody Beetroots. W każdym razie w zeszłym tygodniu odkryłem, że wokalna pętla na której jest zrobiony, wyjęta została z kawałka Shanonn. To autorka ejtisowego klasyka "Let The Music Play", no i właśnie "Do You Wanna Get Away". Trochę mnie zafrapował ten numer, no bo już same akordy są dosyć narkotyczno-klubowe, podobnie jak dziwny refren. Poza tym oczywiście lekki folklor sprzed dwóch dekad, zarówno muzycznie jak i stylistycznie. Słodko.

Drugi jutub to teledysk Siedah Garret "Do You Want It Right Now" czyli źródło "I Want Your Soul" Armanda Van Heldena. Remiksy Fake Blooda i Crook'sów to mniej więcej największe klubowe hity zeszłego roku, więc pewnie znacie. Na urodzinach SG grałem pierwszą minutę oryginału, a potem w refren wmiksowałem breakdown z remiksu Crookersów. Także byłem z siebie zadowolony, ale nie mam pojęcia czy ktoś ogarnął.

1 comment:

Sekta said...

Moral z tego klipu jest taki ze normalna praca jest dla frajerow i trzeba sie obijac czekajac na czarna limuzyne z nadzianym kolesiem w srodku. ;) Co to za wzor dla mlodych ludzi?! ;) Tomasz!

Nieno, kawalek jest bardzo fajny. Najlepszy od 2:53 w gore, wstawki fx syntezy FM, tapirowane gitary etc. No i.. refren.