Tuesday, July 22, 2008

Tance Na Chlodnej Vol 2



Dwa tygodnie temu na pierwszej edycji pobilismy wszelkie rekordy; Na Chlodnej 25 bawilo sie ponad 450 osob. Byl przelotny deszcz, byla policja, byla tez masa znajomych a na parkiecie conajmniej +40C i wilgotnosc 99%. Jednym slowem - grubo. :)
Druga impreza z cyklu odbedzie sie w najblizsza sobote 26go lipca a zagraja na niej: Sekta (Sorry, Ghettoblaster), Hungry Hungry Models, Mikey (AM Radio), Najbardziej, JungleFeelings oraz Kozi.

PS: Zapowiada sie bezdeszczowa sobota wiec tym razem murek po drugiej stronie ulicy bedzie mozna okupowac dluzej niz 2 tygodnie temu.


26/07/2008
Chlodna25
start: 21
wstep: 5pln

6 comments:

kot huncwot said...

yeppa! biba! najba !

Sekta said...

Rap
w
najlepszym
wykonaniu.
Elo.
;)

Anonymous said...

Najba pelna geba

b szczesny said...

sponsorem imprezy jest producent klimatyzatorow "powiew swiezosci na parkiecie"

Anonymous said...

w tej temperaturze to powinniscie zrobic bikini party!! a piwnica na chłodnej ma troche taki klimat jak z teledysku szonapola czy bastarajmsa.

bałns na maxa!

Sekta said...

Bikini party dobry pomysl. Zaproponuje za rok. :)
Faktycznie, basement dancehall.