Wednesday, December 2, 2009

Wideo ze Smuts (Malmo).



Zanim nadejdzie sobota i odbedzie ostatnie juz w tym roku Sorry, Ghettoblaster napisze jeszcze parę zdan o moim krótkim, aczkolwiek owocnym pobycie w Malmo. Dla przypomnienia, grałem tam na imprezie Smuts, która od poczatku swojego krotkiego istnienia zdobywa lawinowo popularność nie tylko w samym Malmo ale także poza granicami Szwecji.
Smuts odbywa sie w klubie Babel który jest ni mniej ni więcej.. starym kościołem. Pierwsze wrażenie jest naprawdę dobre. Dancefloor jest stosunkowo szeroki i rozciąga sie na kilka poziomów. Wystrój klubu to dobry przykład na to, że wystarczy mieć oszczędną architekture, pare dobrze pomyślanych patentow na światło i efekt jest bardziej niż zadowalający.
Sama impreza była sukcesem. Ponad 600 osob w klubie, balanga na pełnych obrotach aż do zamknięcia. Lineup: Sharkslayer, Woobanger, Discobelle oraz ja. Już po samych nazwach widać, że całość stała na wysokim poziomie muzycznym; mało 'hitów', dużo dobrych, często niepublikowanych jeszcze kawałków. Na powyższym wideo widać parę scen z melanżu, a na końcu filmu - początek mojego seta.

Do zobaczenia w sobotę na release party "Jabajaws/Peterpan EP" z udziałem Round Table Knights, Sharkslayer, Top Billin Crew, moim i Tomka oraz Slam Dunk.

No comments: