Friday, May 29, 2009

Major Major

Major Lazer "Zumbie" ft. Andy Milonakis from Mad Decent on Vimeo.


Widzieliście to coś, co zrobił The Cobrasnake dla Classixx, a ludzie Kitusne nazwali teledyskiem? Litości. Major Lazer też dzielnie stanął do walki o tytuł klipu z najmniejszym budżetem sezonu, ale za to jakoś tam daje radę. Nie powiem, żebym czekał na cały album z zapartym tchem, jednak z każdym kolejnym kawałkiem powoli się nakręcam. Nie jest to rzecz która trafia do mnie w stu procentach, za to chociaż nie mam wrażenia, że słyszałem to już sto pięćdziesiąt tysięcy razy. Aaa. Pan na teledysku dzielnie promuje produkty Myszka.

3 comments:

Party Cranker said...

No to też o tym pisałem parę dni temu ;d

kosakot said...

faktycznie. hehe, no cóż, nie wiedziałem, że nie wchodzi na album, co oznacza, że chłopaki mają mniej poczucia humoru niż myślałem. albo więcej. tak czy inaczej wolę każdy numer z udziałem andy'ego od "hold the line".

Anonymous said...

Andy Milonakis to klasyk!!!
warto dodac ze ma 32 lata!

Andy Milonakis has a congenital growth-hormone condition that gives him the outward appearance and voice of an adolescent boy, when he is in fact a grown man.

Andy Milonakis Show to byl wielki hit MTV. W sumie same czerstwe skecze, ale w jednym nawet SnoopDogg wystapil, wiec koles mial rispekt na dzielni.